Vloge, obrazci in reklamacije
Do vlog in obrazcev na posameznih področjih delovanja Komunale Idrija dostopate preko desnega izbirnega menija.
Za javljanje sprememb pri obračunih sledite navodilom, ki so vam na voljo tukaj.
Za odprtje ali ukinitev trajnika izpolnite obrazec na povezavi (označite želeno akcijo v levem zgornjem kotu obrazca).
Če na računu ugotovite nepravilnost, morate račun reklamirati v osmih dneh po njegovem prejemu. Za hitrejše in ustrezno reševanje reklamacij, vas prosimo, da nam v reklamacijskem zahtevku posredujete najmanj:
- podatke vlagatelja reklamacije (ime, priimek, naslov, kontakt: e-poštni naslov ali telefon);
- št. računa ali opomina za komunalne storitve, na katerega se reklamacija nanaša;
- št. odjemnega mesta;
- vrednost računa ali opomina, na katerega se reklamacija nanaša;
- vrednost zavrnjenega dela računa;
- razlog za reklamacijo;
- predlog rešitve reklamacije;
- morebitna dokazila in dodatne informacije, ki bi bile lahko relevantne za ugodno reševanje reklamacije.
Reklamacijski zahtevek nam lahko posredujete:
|