05 372 72 00 | info@komunalaidrija.si |

Vloge, obrazci in reklamacije

Do vlog in obrazcev na posameznih področjih delovanja Komunale Idrija dostopate preko desnega izbirnega menija. 

Za javljanje sprememb pri obračunih sledite navodilom, ki so vam na voljo tukaj

Za odprtje ali ukinitev trajnika izpolnite obrazec na povezavi (označite želeno akcijo v levem zgornjem kotu obrazca). 

Če na računu ugotovite nepravilnost, morate račun reklamirati v osmih dneh po njegovem prejemu. Za hitrejše in ustrezno reševanje reklamacij, vas prosimo, da nam v reklamacijskem zahtevku posredujete najmanj: 

  • podatke vlagatelja reklamacije (ime, priimek, naslov, kontakt: e-poštni naslov ali telefon);
  • št. računa ali opomina za komunalne storitve, na katerega se reklamacija nanaša;
  • št. odjemnega mesta;
  • vrednost računa ali opomina, na katerega se reklamacija nanaša; 
  • vrednost zavrnjenega dela računa;
  • razlog za reklamacijo;
  • predlog rešitve reklamacije; 
  • morebitna dokazila in dodatne informacije, ki bi bile lahko relevantne za ugodno reševanje reklamacije.

Reklamacijski zahtevek nam lahko posredujete: 

  • po pošti: na naslov Komunala Idrija, Carl Jakoba 4, 5280 Idrija, s pripisom »Za Finančno-računovodsko službo – reklamacija«,
  • po e-pošti: info@komunalaidrija.si ali
  • osebno na sedežu Komunale Idrija v času uradnih ur, ki so vsak delovni dan med 7. in 15. uro.
Zaposleni Komunale Idrija se bomo potrudili, da bomo vaš zahtevek obravnavali v najkrajšem možnem času. Čas obravnave je odvisen od zahtevnosti reklamacije. Pri reklamacijah, ki se nanašajo na različna področja in zahtevajo usklajevanje več ekip znotraj podjetja, se čas obravnave običajno podaljša. V tem primeru vas vljudno prosimo za razumevanje. 

Za pritožbe, pohvale in posredovanje drugih informacij, ki bi bile lahko pomembne za izvajanje naših storitev, nas kontaktirajte na 05/ 37 27 200 ali po elektronski pošti info@komunalaidrija.si, kjer smo vam na voljo tudi za dodatna vprašanja. 

Kazalo strani
NULL